Monday 20 November 2017

Price Action Forex Trading Retters Pdf


Om Al Brooks Jeg er en prishandler som tok år å finne ut hvordan man kan handle konsekvent lønnsomt, og jeg forstår hva handelsmenn går gjennom for å oppnå sitt mål om å tjene penger. Jeg er en sterk fortaler for individuelle handelsmenn og vil lære deg hvordan du kan tjene penger på nettet som en profesjonell. Jeg tror at min 30 års erfaring i dag og min handelskurs gir en flott mulighet til å hjelpe deg med å nå målet ditt. Du kan lese mer på Om Al Brooks-siden. Brooks Trading Course 499 36 timers videokurs har 53 moduler slik at handelsmenn kan studere ett område av gangen. Du trenger ikke å vite alt for å tjene penger, selv om jo mer du vet, jo mer penger du står for å gjøre. Finn noe som fungerer, handel komfortabelt, og bygge derfra. Målet er å bli bra. Å komme seg fort er mindre viktig. Les mer på siden Kursinnhold. Nyt kurs før lanseringspris kun 349 for komplett kurs samt kommende ny kursoppdatering og verdiskapende tillegg. Pris Handling Trading Min gratis 25 kapittel Slik handler Handelshøyskolehåndboken deg for å lære å tjene penger som en profesjonell ved å bruke prishandlingshandel, og jeg baserte den på materialet i Brooks Trading Course, mine fire bøker og hva jeg sier hver dag i min handel rom. Trading Room Jeg diskuterer Emini pris handling og handel hele dagen i mitt trading rom. Her er en prøvevideo som viser hva som skjer. Tilgang er 99 per måned gjennom BrooksPriceAction. Du kan be om en gratis 2 dagers prøveperiode. Handelsbøker Jeg har skrevet fire bestselgende bøker om prishandlingshandel, og håper å hjelpe handelsmenn til å tjene penger. De er publisert av Wiley og er tilgjengelige på AmazonThread: Pure price action trading oppsett Pure price action trading oppsett PURE PRICE ACTION TRADING SETUPS Siden vi har mye pris Action tråd, bestemte jeg meg for å starte en tråd av Price Action Trading Setups for oss. Vi vil bruke det vi lærte herfra. Jeg snublet i denne spennende verden i fjor januar. Etter 1 år med demo hoppet jeg til Live trading. Innen tre måneder mistet jeg 60 av kontoen min. Jeg leste mange bøker som er tilgjengelige i netto som pdf. Til og med dag og natt tenkte jeg på strategier, å lage millioner på et år, jenter, stort hjem og bil etc. Du kan ha slike drømmer. Kan være noen av dere har dette akkurat nå. Mine alle tap oppstod da jeg brukte alle disse indikatorene som Stochastic, Bollinger Bands, Parabolic Sar, RSI og Trendlines. Alle de jobbet ikke for meg. (det vil fungere, men enkelte forhold). Jeg husker at etter disse tapene fant jeg Nikitas Pure Price Action for Dummies. tråd. (Jeg er ikke sikker på om jeg savnet tråden før tapene mine, eller jeg bare ikke la merke til). Noen måte jeg kan huske jeg tapte ikke mye etter å ha brukt den strategien. Okey med det som er sagt, er kjerneformålet med tråden å finne høy sannsynlighet for handelsoppsett og handel med dem. Husk at den ikke er opprettet for å gi signal. Kun for læringsformål. Du kan bytte dem hvis du er jævla sikker med oppsettene. Alt ansvar opp til deg. Systemet er allerede tilgjengelig i tusenvis av tråder, fora og bøker. Jeg er ikke en erfaren handelsmann til å lære noen. Forresten kan alle lære noe fra denne tråden på vei. 1. Handel Basert på Daglig diagram kun. For trendretning kan vi bruke månedlig eller ukentlig. 2. Bruk New York Closed Chart med 5 stearinlys per uke. 3. Handelsoppføring basert på Pin bar eller Inside bar med kun støtte og motstand. 4. Diagrammet skal være et nakent diagram. Med hvit eller svart bakken. Fjern de prikkede rutenettene. Jeg foretrekker hvitt stearinlys for oksen og sort stearinlys for bjørn. Ikke gjør dette (for å forstå lett for alle) 1. Ikke legg inn diagram lavere enn daglig. 2. Ikke kompliser diagrammer med mange indikatorer, trendlinjer og støtte forsterkningslinjer. 3. Pass på at du aldri legger inn et diagram som inneholder mer enn tre linjer på dem. 4. Vennligst ikke legg inn diagrammer med vilkårene som hoved og skulder amp 123 mønstre etc. ellers Pin bar eller Inside bar på daglige eller ukentlige diagram. 1. Jeg vil legge inn diagrammer hver morgen hvis det er noen sannsynlige handelsoppsett. Det er best hvis jeg kan legge inn bare etter lukking av New York-sesjonen. Jeg håper noen gjør det hvis de er interessert. 2. Vi er ikke veldig opptatt av grunnleggende og nyheter. 3. Det er klart at dette systemet ikke gir tradingoppsett hver dag. To eller tre handler per uke noen ganger mer. Men det er et unntak når vi bruker Nikitas Commy-systemet. Vi kan prøve på farten. 4. Jeg tror alle parene er omsettelige. Så jeg vil legge inn valutaer, råvarer og indekser. 5. Husk alltid Money Management når du handler. Her er et diagram over EURJPY som viser et støtte - og motstandsområde. Bare for Illustrasjon. Grønt lys er støtte, og Rose er nærtidsstøtte og Black er Resistance. Jeg vet, her er det noen erfarne prishandlere. Jeg lærte av dem. Som Simon Templor, Bobmaninc, Yunny, nylig HoG som sender meg noen materialer. Og selvfølgelig Nikita. Beklager Hvis jeg glemmer å nevne noe navn. Jeg skulle ønske de vil gjøre noen innspill for å rette oss på feilene. Jeg inviterer alle dere til å delta i denne tråden. Hvis gud ønsker, vil jeg legge inn diagrammer fra neste uke. (husk at jeg vanligvis ikke handler mandag, så ingen diagrammer på mandager. Noen ganger, noen uker, vi kunne ikke få noen oppsett. Så det er ikke handel i en uke. Det er ikke behov for iver etter å handle og poste diagram. Vent vent på at noe skal skje på diagrammet. Vi kan tjene millioner, men sakte. Patiently) Okay gutter, jeg er ferdig for i dag. C U neste uke. PS: Jeg er virkelig lei meg for min dårlige engelsk. Egentlig lærte jeg noen gode engelske ord fra dette forumet. Ikke le av meg. Mitt morsmål er et annet. Sist redigert av salimvp 02-14-2013 kl 02:13. Årsak: Redigering. Ukentlig pris Handlingsanalyse Dette paret flyttet høyere fra Pin-linjen sist onsdag. Vi kunne se mer bullish bevegelse neste uke til neste motstand 1.3130. Støtten er på 1,2800. Men paret må bryte 1,2990-nivået da det viser noe motstand. Bare zoome ut diagrammet du kan se pris støttes tre ganger fra begynnelsen av året. Det kan slå som motstand. Så neste uke kan vi forutse et trekk til nede før vi bryter mot 1.2990 motstandsnivået, eller det kan være at det går over nivået når mandag åpnes. Hvis den beveger seg ned, så se etter prishandling for å kjøpe. Hva vi kan gjøre nå, er å vente til mandagsmøtet i nærheten. Som EURUSD flyttet paret høyere fra tappelinjen (ikke en ideell) fra støtten 1.5910. Neste resistnce er på 1,6160. Som EU er dette paret også på et motstandsområde i. e 1.6030. Vi er fortsatt bullish dette paret til det viser oss et bearish signal på 1,6160. Som EU og GU flyttes det høyere fra støtten (1.0330) og nå på et motstandsnivå i. e 1.0460. Det neste motstandsnivået er 1.0550, som er toppen av intervallet. Dette paret klart i et sterkt bullish marked. Nærtidsstøtte på 81,80 og Lang sikt på 80,50. Motstand på 83.30 og 84.00. Så mange handelsmenn kortere dette paret på 81,80 og 82,50 fordi det var motstand. Kortslutning av dette paret på nåværende nivå er fare. Så vi korter bare dette paret hvis det viser oss et klart signal på motstandsområdet som det blir som en dobbel topp. Hvis den beveger seg ned på 81,80, så se prishandling for kjøpspost. Som UJ-støtte for paret er 104,60 og nærtidsmotstand på 108,00. Totalt er markedet Bullish. Alle JPY-parene har mer plass til å bevege seg oppover. Se alltid etter kjøp når par beveger seg lavere før du treffer motstanden. PS: Kan noen fortelle meg hvordan kan jeg legge ut bilder her. Jeg prøvde i photobucket, men det viser her bare link. Senest redigert av salimvp 11-24-2012 kl 01:38. Årsak: Bilde UploadWelcome to My World of Forex Trading. Velkommen handelsmenn til Forex trading blog Jeg heter Dale Woods, og liker deg - Jeg er en lidenskapelig detaljhandel. Min spesialitet i markedet er swing trading breakout strategier ved hjelp av pris handling analyse, som jeg tror å være den enkleste og mest lønnsomme tilnærming til teknisk handel. Jeg har bygget opp usunde timer med skjermtid, drevet av min besettelse om å mestre diagrammene. På dette nettstedet deler jeg innsiktene og hemmelighetene mine 8 år foran diagrammene har lært meg - gir ekte kvalitetsinformasjon for å hjelpe deg med å lykkes som en detaljhandel hjemmehandler. Lykke til på diagrammene :) Let8217s står overfor det, når du først laster opp MT4 og åpner ditt første kart 8211 disse ikoniske 8216green amp black8217 temafarger kan gjøre deg cringe. Med mindre Hellas Selv om Metatrader 4 allerede er fullpakket med standarden 8216 ut av box8217 MT4-indikatorene har 8211 trader8217s og utviklere hatt muligheten til å skape egne tilpassede indikatorer for hellip. Tegnnivåer er en sentral del av teknisk analyse. Problemet er at teknikken kan være så forvirrende for nybegynnere, fordi markering av dem på et diagram er veldig subjektiv. Det hellip The Heikin Ashi Candle Anatomi Fordelene med Heikin Ashi-diagrammer. Slik leser Heikin Ashi-lysestaker. Advarsel om bruk av Heikin Ashi. Hvordan handle Heikin Ashi. Charts Heikin Ashi hellip For lenge siden ble teknisk analyse satt i samme bøtte som astrologi, palmeavlesning og formuekake 8211 ingen trodde det var noen fordel for hellip. Vi skulle være ærlige, de fleste handelsfolk LOVE indicators 8211 er det alltid et element av spenning når du oppdager et nytt skinnende verktøy for å tinker med på diagrammer. Men hellip Nesten hver eneste teknisk basert trading system vil stole på deg 8211 den profesjonelle Forex trader, har muligheten til riktig å trekke støtte og motstand nivåer på din pris hellip Forex trading systemer kommer i en rekke kompleksiteter. It8217s er overveldende for en nybegynnerhandler for å finne 8216strategien (nålen) 8217 fra internetthøacken. I dag skal vi hellip Forex Binær Options8230 den siste trenden i finansbransjen 8211, en helt ny måte å tjene penger på fra valutabevegelser. Binære alternativer skal ikke forveksles med hellip Hvordan vurderer du deg selv som en Forex-aktør Eller til og med som en person for den saks skyld Det er en epidemi av handelsfolk der ute, og evaluerer seg selv i en hellipSign Up For My Free Trading Nyhetsbrev MARS SPECIAL: Få 45 Avslutt (Lagre 240) 8211 SLUTER MAR 31. Nial Fullers Pris Handling Forex Trading Course Lær avansert pris Handling Strategier Amp Høy Sannsynlighet Handel Entry Signaler som arbeidet inkluderer livstids tilgang til: Forex Kurs, Video Tutorials, Trade Setups Nyhetsbrev, Live Trade Setups Forum amp Email Support Om Nial Fuller Nial Fuller er en høyt ansett trader, forfatter amp coach med over 14 års erfaring trading finansielle markeder. Siden 2008 har han lært mer enn 16 000 studenter, skrevet 2.000 innlegg og produsert 3 kurs. Han er anerkjent av mange som The Authority on price action trading. I 2016 vant Nial den innledende Million Dollar Trader Competition. oppnå en imponerende 369 avkastning i 3 måneder. Nial bidrar jevnlig til velkjente finansielle publikasjoner, inkludert The Street, FX Street, Money Show, Finance Magnates og mer. 8220Du gir handelspartnerne en ekte tjeneste, og du ser ut til å gjøre det på en veldig ikke-egoistisk måte, et anathema til stereotypene om forex8221 Here8217s Hvilke medlemmer Get8230 Nial8217s Pris Handling Forex Trading Course Min profesjonelle forex trading kurs er en 3 del avansert kurs som vil lære deg alle mine høy sannsynlighet pris handling trading strategier. Disse er de samme kraftige handelsmetodene som profesjonelle handelsfolk som banker, stiftfirmaer og hedgefond bruker over hele verden, bruk i deres daglige handelsaktiviteter. Ingen informasjon har blitt holdt tilbake, all min kunnskap om handel har blitt inkludert. Jeg deler alle mine strategier, alle mine ideer og alle mine erfaringer med deg. Kurset dekker også ulike aspekter av profesjonell handel, inkludert pengehåndtering, trading psychology amp utvikle en handelsplan. Alle kursene mine er online og tilgjengelig 24 timer i døgnet 7 dager i uken. Jeg har alt lagt ut i et enkelt trinnvis system som du vil følge for å lære så effektivt som mulig. Jeg tilbyr en gratis e-post-supportlinje hvis du trenger hjelp eller hjelp med noe. Here8217s Noen av emnene dekket i kurset. Min handelsfilosofi er KISS. Hold det enkelt dumt. Da jeg mestret kunsten om prishandlingen forex trading og lærte å faktisk lese hva diagrammene der det var sagt, min handel dramatisk forbedret, og jeg har aldri sett tilbake. Jeg startet denne nettsiden og utviklet mitt forex trading kurs for å hjelpe andre å lære og forstå nøyaktig samme begreper jeg bruker til å handle. Mitt kurs vil gi deg et konkret sett strategier, en reell handlingsplan, kraftige oppføringsstrategier i hånden, klar til å handle som en seriøs profesjonell. Du kommer til å utvikle en sann forståelse av pris handling, bli en ekspert på å lese diagrammer, og du vil utvikle en trygg mental holdning til Forex trading. Mitt mål er å fullstendig omdanne tenkningen din. Mine handelsstrategier er alle basert på logikk og enkelhet av prisaksjonsmønsteranalyse, noe som betyr at jeg ser etter visse prissignaler på diagrammer for å være til stede før de inngår handel. Jeg handler ikke komplekse mekaniske eller automatiserte systemer, jeg leser diagrammer og gjør høy sannsynlighet for handelsavgjørelser. Jeg vil hjelpe deg med å utvikle ekte ferdigheter slik at du kan lage dine egne logiske handelsbeslutninger for resten av livet ditt. Daily Trading Signals Video Nyhetsbrev Hver morgen (eller kveld avhengig av hvor du bor), legger jeg opp medlemmene Daily Video Trade Setups Newsletter. Jeg diskuterer handlingsoppsett for prishandling, diagramanalyse og kommentarer på minst 5 forskjellige markeder, inkludert store valutapar, råvarer og aksjeindekser. Du får min ekspertanalyse på relevante prisoppsettoppsett, nøkkeltallnivåer og trender. Mange av studentene mine har sendt meg fortelle meg at de føler at medlemmernes markedskommentarer alene er verdt prisen på medlemskap. Here8217s En Eksempel Live Trade Tutorial Video Medlemmer Trading Videos Amp artikler Bibliotek Medlemmene området inneholder et stort bibliotek med utdanning videoer, artikler og kurs. Bibliotekets innhold inkluderer live trade setups, trading kommentarer, nyeste trender og mye mer. Du kan forvente regelmessige tilføyelser til dette medlemsutdanningsbiblioteket, samt periodiske oppdateringer til kursmaterialer. Private Live Trade Setups Ideas Forum Diskusjonsforumet for live trade setups er hvor Nial Fuller, Coaches og LTTTM Members vil legge inn kommentarer om potensielle live trade setups. Vi diskuterer også prishandlingsstrategier, Forex trading kurset teori og andre viktige handelsemner. Diskusjonsforumet for live trade setups inneholder en spesifikk tråd for hvert valutapar, vare eller indeks. VIP-medlemmer Email Coaching Amp Support Line Jeg tilbyr en VIP-e-post støttelinje for mine studenter å kontakte meg når de har spørsmål eller bekymringer angående mitt trading kurs eller handelsstrategier. Jeg vil vanligvis svare på alle medlemmers e-postforespørsler innen 12 timer. Fordeler med å bli medlem Enkle prishandlingsstrategier som fjerner rot og forvirring fra diagrammer og tankene dine. End-of-day trading tilnærming gjør at du kan passe handel rundt din nåværende tidsplan, uansett hva det kan være. Pris handling trading strategier som vil dramatisk forbedre din forståelse av markedsdynamikk og åpne øynene dine til den virkelige verden av profesjonell handel. Angi og glem handelsstrategi gjør at du kan fjerne potensialet for menneskelig feil, så vel som fange store trekk i markedet, alt mens du er på jobb, skole eller spiller en runde golf hvis du vil. Uansett hvor du er på din handelsreise, nybegynner eller erfaren veteran, vil min kurshandlingsutdannelse forbedre din evne til å lese og handle diagrammer. Ingenting annet er nødvendig, dette er en komplett frittstående handelsutdanning som fullt ut utstyrer deg til å takle dagens marked. Uttalelser Jeg ville bare si takk og at kursmaterialet ditt helt har forandret hele opplevelsen av markedet. PS! Det kan ikke være noe av min virksomhet hva du selger kurset ditt for, men jeg tror oppriktig at materialet ditt er verdt mye, mye mer. Takk og alt det beste for deg. 8211 Danny Miller 8211 Kelowna BC, Canada Nial, Seks måneder siden etter at du meldte deg på, sendte jeg deg en e-postmelding om at dette var den beste 350 jeg noensinne har brukt. Jeg står ved den kommentaren. Din veiledning og undervisningskapasitet er enorm og verdig. Etter å ha kjøpt kurset ditt for noen dager siden, har jeg surfet gjennom nettstedet ditt, og har funnet Medlemmar Market Summary-delen som et uvurderlig undervisningsverktøy. Skjermbildene til de store parene, kombinert med dine klare forklaringer, er verdt medlemsavgiften alene. Jeg gleder meg til å lese din kvalitet, dybdegående markedssammendrag hver dag. Opprettholde det gode arbeidet Bli et livstidsperspektiv (Livstidsadgang) DU FÅR: Nial Fuller8217s Pris Handling Forex Trading Course, Opplæringsvideoer, Artikler for daglig handel, Nyhetsbrev, Live Trade Setups Forum, Email Support Line, Gratis Produktoppdateringer mye mer 8230 Hvis du er en handelsmann som ønsker å lære en høy sannsynlighet forex pris handling handelsmetode og bli en mer selvsikker og lønnsom handelsmann, denne profesjonelle trading utdanningspakke og daglig handel oppsett nyhetsbrev er for deg. Jeg gjør dette tilgjengelig for alle som har en ekte lidenskap for å lære å handle forex og handel pris handling vellykket. Prisen er veldig rimelig forsterker husk at det ikke er noen skjulte kostnader, bare engangsavgift for livstidsadgang. Ett tidsgebyr inkluderer levetidstilgang til Nial Fullers Trading Kurs, handelsoppsett Nyhetsbrev amp Email Support. MARS SPESIALTID Få 45 av levetidsmedlemskap til 31. mars Bare 259 499 (Spar 240) VIKTIG: På grunn av det høye antallet bestillinger vi mottar hver dag, vennligst gi oss tid til å forberede din tilgang til medlemmene. Det kan ta flere timer før vi mottar din betalingsbekreftelse. Vi vil forberede kontoen din og sende inn logginnleggene dine til deg ASAP.

No comments:

Post a Comment