Thursday 26 October 2017

Ved Hjelp Av Pris Action In Forex Trading


Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Price Action Strategi Velkommen til den nyeste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategy enkelt og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex-valuta pair. Using Price Action for Trade Trends Price Handling kan hjelpe handelsmenn til å utføre teknisk analyse uten tilleggsindikatorer. Traders kan bruke pristiltak for å klassifisere trender, angi risikoparametere, og angi posisjoner. Denne artikkelen er en forlengelse av The Three Tenets of Price Action. Trenden er vår venn. Vi vet alle det, men det er så enkelt som å merke en rådende trend og dermed kjøpe eller selge. Hvis det var, vil du ikke lese denne artikkelen akkurat nå. Fakta om saken er at trender forandrer seg, eller omvendt, og når de gjør dette, kan det bli en kostbar innsats som nye trender kan danne. Hvis vi vurderer på feil side av farten, kan handelen fortsette å bløde vår egenkapital til handelsmannen må uunngåelig frafalle det hvite flagget for å lukke posisjonen. Bare en eller to av disse typer dårlige handler kan tørke bort gevinsten fra mange vellykkede, og dette er ikke noe som skjer sjelden. Dette er nummer én feil som Forex Traders gjør. mister langt mer når de har feil, i gjennomsnitt enn de vinner når de har rett. Dette er et av områdene hvor prishandlingen kan presentere så mye verdi. Det som følger er en metode som handelsmenn kan bruke til å identifisere trender, assimilere risikobelønningsforhold, og se etter oppføringer i posisjon der handelsmannen kan se etter trender for å fortsette. Identifisere trender med prishandling Mens det finnes mange måter å oppdage eller diagnostisere trender, er det langt færre måter å oppdage reverseringer, som tross alt er hva handelsmannen ønsker å se for å unngå. Det enkle faktum i saken er at fremtiden er uforutsigbar om det gjelder å bruke bevegelige gjennomsnitt, oscillatorer eller prishandling. Noen trender fortsetter, andre gjør det ikke og som en forhandler wersquoll kan aldri forutsi hva som vil skje før etter det faktum. Alt vi vet er at frem til det tidspunktet hadde en trend utviklet av en eller annen grunn. Det kan ha vært et grunnleggende skifte i en økonomi, eller kanskje et stort teknisk nivå ble rammet som i stor grad forandret tilbud og etterspørsel i det markedet. Og itrsquos akkurat fordi trender og fremtidige prisbevegelser er uforutsigbare at handelsmenn bør se på å utnytte gunstige risikobelønningsforhold (der handelsmann ser ut til å tjene mer enn de risikerer på hver enkelt handel). På denne måten, hvis forspenningen som har blitt sett på markedet fortsetter, kan næringsdrivende få god jobb, men hvis en reversering eller korreksjon er oppe, kan næringsdrivende redusere tapet på stillingen og se etter grønnere beite andre steder. En av luksusene av prishandlinger er at den har denne fasaden bygget inn i sin logikk. Hvis et valutapar trender høyere, vil det ofte gjøre flyttingen i et format som lsquotwo skritt fremover, ett steg back. rsquo. Sjelden utvikler en trend i en rett linje, og det gir en nøyaktig gyrating av trender som kan tillate handelsmenn inngangsmuligheter. Up-trends er definert gjennom pris handling av en serie lsquohigher-highs, rsquo og lsquohigher-lows. rsquo Pris Action Up-Trend i USDCAD Laget med MarketscopeTrading Station II Utarbeidet av James Stanley Nedtrender er akkurat det motsatte av opptrender , men bruk samme lsquotwo trinn fremover, en trinn backrsquo type logikk som opptrender viser. Nedtendenser vil ofte vises på diagrammet som en serie av lsquolower-lows, rsquo og lsquolower-highs. rsquo. Pris Action Down-Trend i AUDUSD Laget med MarketscopeTrading Station II Utarbeidet av James Stanley Mens du graderer en trend via prishandling, er det ikke nødvendig å Å forutsi fremtidige prisbevegelser på diagrammet, kan det tillate handelsmannen å ringe inn på oppsettet for å se på den mest risikofylte måten å plassere oppføringen på. Traders er ofte best anbefales å handle i retning av trenden KUN under forutsetningen om at den identifiserte forspenningen som har blitt sett i markedet som har ført til den trenden, kan fortsette. Og fordi vi ser på gyrating-svingene som prisene legger inn under disse trendene, er innføringsmetoden bygget inn. Under trendene vil handelsfolk se etter å kjøpe kort etter at en lsquohigher-lowrsquo er gjort. Under nedtrender bør handelsfolk se etter å selge kort tid etter at en lsquolower-highrsquo er satt. Deretter bør handelsfokuset flytte til risikoprisen for oppsettet. Risiko-belønningstallet via Pris Handling Fordi handelsmannen ser etter å kjøpe etter en nylig lsquohigher-lav, er risikostyringen av stillingen noe av en gitt. Vi har undersøkt dette emnet i dybden i artikkelen, Hvordan identifisere positive risikobelønningsgrader med prishandling. Tross alt, hvis en handelsmann kjøper en opp-trend, og prisene går på å gjøre en lsquolower-low, kan rsquo en reversering komme inn på markedet, og spørsmålet som må stilles er hvor lenge handleren ønsker å holde fast til handelen når markedet kan bevege seg i motsatt retning Traders som kjøper opp-trender kan se for å sette deres stopp under den nyeste svingen lavt, slik at om en reversering kommer inn på markedet, kan handelsmannen kausjonere ut av stillingen ved en minst et tap. Kjøpe etter lsquoOne Step Backrsquo Laget med MarketscopeTrading Station II Forberedt av James Stanley Traders som selger nedtendenser, kan se på å sette inn samme type logikk: Plassering stopper over den siste lsquoswing-highrsquo, slik at hvis nedtrenden reverserer og en lsquohigher - highrsquo er laget, stillingen er stengt som handelsmann ser ut til å redusere tapet. Inntreden i stillingen Etter at næringsdrivende har diagnostisert trenden og funnet et gunstig risikobesparelsesforhold hvor de muligens kan se etter et større overskudd enn det beløpet de må risikere, kan næringsdrivende da gå videre til inngangen til posisjon. Vi så på dette emnet i dybden i artikkelen The Price Action Trigger. For å komme inn i stillingen kan handelsmenn inkludere flere tidsrammeanalyser for å få et mer detaljert og detaljert titt på den siste prishandlingen. Og siden handelsmenn allerede vet hvilken retning de vil plassere handel basert på trenden som ble sett på lengre tidsramme, kan den kortere tidsrammen være et tidlig tegn på potensiell trendforlengelse. Og siden handelsfolk ser etter å komme inn etter en nylig retracement (kjøp etter at en lsquohigher lowrsquo ble satt eller solgt etter at en lsquolower highrsquo ble gjort), kan den kortere tidsrammen få med seg luksusen til å kunne bruke prishandlingslogikk for å komme inn i posisjon. Når prisene på den kortere tidsrammen begynner å vise en rekke høyere høyder og høyere nedturer (etter at en nylig lsquohigher-lowrsquo ble gjort på den større tidsrammen), kan næringsdrivende se på å starte den lange posisjonen med et stopp under det siste swing-lav. Hvis det handler om en trend, kan handelsmenn se etter at en lsquolower-highrsquo ble gjort på lengre tidsramme, da prisene i kortere tidsramme begynner å gjøre lsquolower-lows, rsquo og lsquolower-highs. rsquo - Skrevet av James Stanley James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. Vil du forbedre din FX-utdanning DailyFX har nylig lansert DailyFX University som er helt gratis for alle handelsmenn Wersquove nylig begynt å ta opp en rekke Forex-videoer på en rekke emner. Wersquod setter stor pris på tilbakemeldinger eller innspill du kanskje kan tilby på disse Forex-videoene: Velkommen til Min verden av Forex Trading. Velkommen handelsmenn til Forex trading blog Jeg heter Dale Woods, og liker deg - Jeg er en lidenskapelig detaljhandel. Min spesialitet i markedet er swing trading breakout strategier ved hjelp av pris handling analyse, som jeg tror å være den enkleste og mest lønnsomme tilnærming til teknisk handel. Jeg har bygget opp usunde timer med skjermtid, drevet av min besettelse om å mestre diagrammene. På dette nettstedet deler jeg innsiktene og hemmelighetene mine 8 år foran diagrammene har lært meg - gir ekte kvalitetsinformasjon for å hjelpe deg med å lykkes som en detaljhandel hjemmehandler. Lykke til på diagrammene :) Let8217s står overfor det, når du først laster opp MT4 og åpner ditt første kart 8211 disse ikoniske 8216green amp black8217 temafarger kan gjøre deg cringe. Med mindre Hellas Selv om Metatrader 4 allerede er fullpakket med standarden 8216 ut av box8217 MT4-indikatorene har 8211 trader8217s og utviklere hatt muligheten til å skape egne tilpassede indikatorer for hellip. Tegnnivåer er en sentral del av teknisk analyse. Problemet er at teknikken kan være så forvirrende for nybegynnere, fordi markering av dem på et diagram er veldig subjektiv. Det hellip The Heikin Ashi Candle Anatomy Fordelene med Heikin Ashi-diagrammer. Slik leser Heikin Ashi-lysestaker. Advarsel om bruk av Heikin Ashi. Hvordan handle Heikin Ashi. Charts Heikin Ashi hellip For lenge siden ble teknisk analyse lagt i samme bøtte som astrologi, palmeavlesning og formuekake 8211 ingen trodde faktisk det var noen fordel for hellip. Vi skulle være ærlige, de fleste handelsfolk LOVE indicators 8211 er det alltid et element av spenning når du oppdager et nytt skinnende verktøy for å tinker med på diagrammer. Men hellip Nesten hver eneste teknisk basert trading system vil stole på deg 8211 den profesjonelle Forex trader, har muligheten til riktig å trekke støtte og motstand nivåer på din pris hellip Forex trading systemer kommer i en rekke kompleksiteter. It8217s er overveldende for en nybegynnerhandler for å finne 8216strategien (nålen) 8217 fra internetthøacken. I dag skal vi hellip Forex Binær Options8230 den siste trenden i finansbransjen 8211, en helt ny måte å tjene penger på fra valutabevegelser. Binære alternativer skal ikke forveksles med hellip Hvordan vurderer du deg selv som en Forex-aktør Eller til og med som en person for den saks skyld Det er en epidemi av handelsmenn der ute som evaluerer seg i en hellip

No comments:

Post a Comment