Friday 13 October 2017

Rtfx Forex Konkurranse


RTFX anmeldelser RTFX er et veldig godt selskap. Jeg fikk sjette posisjon i sin demonstrasjon og dermed fikk jeg en konto verdt EUR 1000 på betingelse av at hvis jeg gjorde en gevinst ved hjelp av denne kontoen, vil jeg ha rett til å trekke denne gevinsten. Den 20. mai 2010 ble kontoen min åpnet og kreditert med EUR 1000. Jeg brukte dette beløpet for handel, som ga en gevinst på EUR 1100. Den 2. juli 2010 ba jeg RTFX sende meg EUR 1000 ut av min gevinst på EUR 1000 . Min bankkonto mottok EUR 1000 6. juli 2010. Som jeg er veldig glad på grunn av at RTFX hevder sin forpliktelse om å la premievinduene trekke ut det beløpet de gjør ved å bruke kontoer gitt som en premie til topp 20 plassholdere i deres månedlig konkurranse. På grunn av denne hyggelige opplevelsen jeg har av handel med RTFX, er det ikke ute av sted for meg å si at RTFX er en av de beste selskapene. Chaudhary Muhammad Haroon Ozare, Chakwal, PAKISTAN Tags: RTFX vurderinger MAKLERE PÅ LAND Whos online Det er for øyeblikket 47 gjester online. kopi 2008 mdash 2017 100FOREXBROKERS ALLE RETTIGHETER RESERVEDVar overrasket over å se alle disse negative kommentarene, så tenkte på å legge inn min raske anmeldelse. Jeg deltar i konkurransen siden de siste 2 årene. Vunnet premiepengene 6 ganger forsterker, det var rett frem til meg på RTFX-kontoen innen 2-4 dager. Støttepersonalet var rask amp professional for å løse et problem jeg opplevde så langt. Samlet er min erfaring med RTFX veldig positiv. Vil fortsette å oppdatere min erfaring med denne megleren fra tid til annen. ) RANA Khalid 03216459651 15 september 2014 ja jeg fikk 3000 euro og deretter blokkert, min detaljerte innlegg på TFC-linken. Den er veldig dårlig megler. Vil gjerne vite om noen deltakere har fått sine premiepenger. Ser ut som en SCAM megler jeg er en av vinneren topp 3 på 2011.men jeg fikk ikke prisen. scamm. lier. waste time. remove denne megleren pls. I sverger jeg ikke vil gjøre noe for dem .. kjære og dronning scamm brokeeChampionship. rtfx Countable Data Brief Rtfx er sporet av oss siden januar 2013. Over tid har den blitt rangert så høyt som 110 099 i verden, mens det meste av trafikken kommer fra Frankrike, hvor det nådde så høyt som 42 639 posisjon. Championship. rtfx mottar mindre enn 1 av den totale trafikken. Det eies av flere enheter, fra selskap: RTFX Ltd. til Glauser Thierry fra Realtime Financial Technologies SA. Det ble arrangert av Realtime Financial Technologies SA. Safe Host SA og andre. Mens det var første registrar, er det nå flyttet til EURODNS S. A. Championship. rtfx har en middelmådig Google pagerank og dårlige resultater når det gjelder Yandex aktualitetsindeks. Vi fant at Championship. rtfx er dårlig sosialisert i forhold til ethvert sosialt nettverk. Ifølge Siteadvisor og Googles sikre nettlesningsanalyse er Championship. rtfx et ganske sikkert domen uten besøkende vurderinger. Verdensomspennende publikum Rtfx får 45,2 av sin trafikk fra Frankrike, hvor den er rangert 70322. Trafikkanalyse Det ser ut til at antall besøkende og sidevisninger på dette nettstedet er for lave til å bli vist, beklager. Underdomene Trafikkaksjer Championship. rtfx har ingen underdomener med betydelig trafikk. Championship. rtfx har Google PR 2. Hjemmeside Topp tilbakekoblinger av søketrafikk Domain Registration Data Championship. rtfx domene eies av Glauser Thierry Realtime Financial Technologies SA og registreringen utløper om 2 måneder. Glauser Thierry Realtime Financial Technologies SA Eier siden 30. april 2016 Utløper 22. mai 2017 Laget 23. mai 2001 Endret 27. april 2016 Sosialt engasjement Championship. rtfx har 0 av total trafikk fra sosiale nettverk (i de siste 3 månedene ) og det mest aktive engasjementet blir oppdaget i Google (265 plusser) ValutaFX - Dukascopy Contests Dukascopy tilbyr et bredt spekter av handelskonkurranser. Megleren leverer ekte ECN-utførelse og stor likviditet via SWFX Market. Du kan begynne å handle med Dukascopy Europe (minimum 100) eller med Dukascopy Bank (minimum 5000). Følgende rabattlink gir 20 Rabat på alle handelskommisjoner som er betalt for den første måneden av handel, enten med Dukascopy Europe eller Dukascopy Bank: 1. JForex Strategy Contest-prisbegrensninger: Ingen HotForex-konkurranser HotForex er en ECN STP Forex megler som tilbyr mange konkurranser og andre kampanjer (100 velkomstbonus, gratis VPS, etc.) Datoer: 3-måneders konkurranse Prisbegrensninger: Ingen

No comments:

Post a Comment