Saturday 28 October 2017

Nifty Options Handels Hemmeligheter


Min Secret NIFTY Trading Metode som aldri sviktet. mudraatrading. my-hemmelige-kjekk-trading-metoden-som-nev. nedenfor beskriver jeg min eneste NIFTY trading metode som jeg alwaystraded og funnet suksess - men aldri avslørt. Emne: Futures amp Options. Min Secret NIFTY Trading Metode som aldri sviktet. - Traderji traderji 8250 MARKEDER 8250 Derivater Diskuter Min Hemmelige NIFTY Trading Metode som aldri feilet. på. Derivater Diskuter Futures amp Options i verdipapirer som har verdi. Hvordan velge riktig strykpris for Nifty Options Trading. ourniftyhow-choose-correct-strike-price-nifty-options-trading. html Hemmelighet for suksess i nifty options trading ligger på prisen som en handelsmann velger. En strykepris i nifty alternativ har mye å gjøre med antall dager igjen for. Enkel metode for handel med Nifty opsjonshandel - Trader Sir tradersirSimple-metode-til-handel-i-Nifty-option-trading. html Enkel opsjonshandelsstrategi for å kjøpe eller selge et alternativ på lager eller indeks for intradaytrading. Finn heregtgtgt 183 Enkel metode Nifty Intraday Handelskjøp - salgsnivåNy. En av metodene mine. Dette er noen av mine forretningshemmeligheter. nifty topp hemmelighet - vinn som handelsmann futures og alternativer. winasatrader. blogspot201107nifty-top-secret. html Hjem 183 PIVOT POINT TRADING 183 Repo Rate og Reverse Repo Rate. Så du kan se 5500 for å se på NIFTY TOMORROW HOPE MITT BETALT. Klokka 3.20 PM PÅ NIFTY 5500 PUT OPTION KJØP PÅ 11 MÅL 22 NIFTY ØYER: HIDDEN SECRETS niftyeyes. blogspot201211hidden-secrets. html HIDDEN SECRETS: - Fra de siste årene hadde jeg slitt med å få en. Traders som handler i opsjons segment, kan handle i 5600 call og 5700. Nifty options trading 4 enkle strategier - YouTube youtubewatchvXIqC1peRGT4 Dette er noen grunnleggende poeng som man bør huske whiletrading i options. ph:9915230532 for tips. Stock Funda - FØRSTE LÆR - DER ER MINE mytrade. hpage. co. instock-funda27152538.html Nå oppdag hemmelighetene til vellykket dagshandel. lære Sureshot strategier intrading nifty futures og alternativer også lære høy fortjeneste genererende lager. Mer informasjon - SBCM Solutions sbcmsolutionsindexfileshtmlsTrade-Secret. html TRADE-SECRET174 analyserer NIFTY og gir deg en ide om. Hjelper å gjøre din NIFTY FUTRE og NIFTY OPTION trading mer og mer. VELKOMMEN TIL VERDEN AV TRADING, A. tradersharmony. blogspot201307the-largest-secret-revealed. html DEN STØRSTE HEMMELIGE REVERSE. NIFTY Options Trading System. Kun Intraday Nifty Options trading og ikke over natten posisjoner. Ansvarsfraskrivelse Dette nettstedet gir topp 10 relevante søkeresultater for de mest søkte vilkårene med over 7250 000 eksterne lenker. Eventuelle produkt - eller servicenavn, merker og andre varemerker referert til på liveworldmarketwatch4u. blogspot-sidene tilhører deres respektive varemerkeinnehavere. Disse varemerkene er ikke tilknyttet liveworldmarketwatch4u. blogspot, og de sponser ikke eller endrer liveworldmarketwatch4u. blogspot. Alle synspunkter og innhold som er nevnt i denne bloggen, er bare til utdanningsformål, og er ikke anbefalinger eller tips som tilbys til noen (e) personer med hensyn til kjøp eller salg av aksjene for terminer. Jeg godtar ikke noen ansvarsløsning som oppstår ved bruk av innhold fra denne bloggen. Alle leserne av denne bloggen må stole på eget skjønn, og ingen analytiker eller noen utgiver skal være ansvarlig for utfallet. Dette nyhetsbrevet er kun en informasjonstjeneste. Hjelp til å søke 2375 236623812375, 2375 23662366 2375 23762366 23762375 2366 i hindiMy Secret NIFTY Trading Method som aldri feilet. Min Secret NIFTY Trading Metode som aldri sviktet. I februar er jeg bare sjokkert over å se at MINIFTY-kontrakten ikke lenger er. Jeg spurte bare her og fant SEBI har forbudt det av en eller annen grunn. Hvis de ville at små spillere skulle stoppe FnO-handel og tape penger, er det en annen mindre FnO-kontrakt, som USDINR, GOLDGUINEA, GOLDPETAL etc. Små handelsmenn som har tankegang til å spille FnO, vil bare bytte til disse kontraktene med mye lengre åpningstid, det betyr at de vil miste mer penger. Og noen vil begynne å handle NF og BNF, og i BNF vil folk bytte store penger og miste store. Uansett, det er en annen debatt. Men under beskriver jeg min eneste NIFTY-handelsmetode som jeg alltid handlet og funnet suksess - men aldri avslørt i åpent forum som Traderji eller Mudraa etc, slik at det ble ugyldiggjort. Nå er MINIFTY ikke mer, og jeg avslører metoden. Jeg har alltid funnet følgende: 1. Fortsett å se TBQ og TSQ of MINIFTY for en hel dag eller to. 2. Og se på TBQ og TSQ for BNF for samme periode. Hvis visuelt TBQ er gt TSQ, og for begge i løpet av hele tiden, prøvde jeg å ta en lang posisjon på et støtte - eller pivotnivå og holde handelen som posisjon. I løpet av de neste 2-3-4 dagene kom ut med stor vinst. Omvendt for posisjonskort. Ovennevnte metode mislyktes aldri. Jeg så på ingen andre data. Og for Intraday Trade: Anta om 10 minutter etter at markedet er åpent, hvis du ser en forskjell på 8-10 poeng mellom høy og lav på MINIFTY og NIFTY, tar du stilling tilsvarende. Eksempel, si, i dag åpnet MNF amp NF rundt 6036. Men din handels terminal viser MNF High er 6067 og NF High er 6058. Men markedet har aldri nådd det ennå i dag. Du kan være trygg på at markedet vil nå til 6067 kryss 6058. Samme for nedre side også. Denne intraday-metoden svikte aldri. Knapt to ganger eller tre ganger i en måned mislyktes. Nå savnet jeg dette og mye fortjeneste. Så STOPPING nå trading NIFTY for tiden, med mindre jeg kan finne ut en slik vakker metode. Mangler det mye. Måtte Gud velsigne oss alle, Vennlig hilsen, GGHDDEN SECRETS: - Fra de siste årene hadde jeg slitt meg for å få en matematisk nøkkel til massiv tjene i Nifty fremtidig handel. Formelen som ikke feiler og sørger for sikker skuddsuksess i handel og endelig fikk jeg nøkkelen i forrige uke. Det fungerer veldig fantastisk. Det er ingenting annet enn matematisk formel basert på Fibonacci matematiske verktøy som jeg har modifisert for intradag handel. Jeg har funnet suksessforholdet mer enn 95. Husk, du vil ikke mislykkes med denne formelen. Denne formelen virker i både Intradag og Positional. Å være veldig ærlig Jeg har postet her NIFTY X-RAY REPORT siden så mange ganger, og det har vist seg klart at hvordan denne rapporten holder deg oppdatert på aksjemarkedet. Jeg har vist trailer av denne formelen på fredag. Kort samtale ble anbefalt på 5618 og det ramte målet i intradag. Jeg vil legge inn anbefalingen basert på formelen fri for de neste fem dagene her som en sti. Anbefaling for 26112012 Nifty Initial syklus for neste sesjon er mellom 5593 til 5662.04. En gang hvis den fullfører sin første syklus, kan den fullføre sin syklus opp til 5696.48 Intradag Handel anbefaling-Kjøp nifty over 5640 mål 5659 stoploss 5613.60 Kort nifty på 5613 mål 5595 stoploss på 5640. Kort nifty på 5661 stoploss 5666 mål 5640 reversere din handel hvis stoploss hit for målet på 5685. Kjøp nifty ved 5595 stoploss 5590 for målet på 5525. Vær nøytral mellom 5613-5640 (ingen handling nødvendig) Traders kan komme på nytt i handel over 5 poeng eller under 5 poeng etter å ha brutt rekkevidde for å gripe mer overskudd. For eksempel vil trenden være svært positiv i positiv verdensmarkedstilstand. Hvis Nifty bryter oppe rekkevidde 5662.04 og kjøp deretter igjen over 5 poeng på 5662. På samme måte kort nifty igjen hvis den bryter nedre rekkevidde. Posisjonsdrivende har lang tid hvis det er et fint sted i nærheten av 5662.04, og det kan være kort hvis det er nært under 5593. Det gir deg lite fortjeneste i løpet av dagen, men det vil gi deg sikker skuttoverskudd hver dag. Merk: - Hvis stoppfallet ditt treffer i en hvilken som helst side i intradag, handler du dobbeltmengde for motsatt side. Alle nifty prisen som er anbefalt ovenfor er greit spotpris. Handlere som handler i opsjonssegmentet, kan handle i 5600 samtale og 5700 sette på det anbefalte nivået. Handlere som betaler svært mindre meglerhus som ZERODHA, kan ta flere poeng. Hvis noen interesserte interessenter kan søke for oss å åpne en handels - og dematkonto med ZERODHA. Disclamer: - Futures og Options trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i Futures og Options-markedene. Ikke handle med penger som du ikke har råd til å tape. Dette er verken en oppfordring eller et tilbud til BuySell Futures eller Options. Innholdet på dette nettstedet er kun for generelle opplysninger. Strategiplanen diskutert ovenfor i denne tråden er laget av meg basert på data som drives og vedlikeholdes av tredjeparter. Men det er testet og vist at hvert forsøk har blitt gjort for å sikre nøyaktighet, men det er bare av meg. Vi påtar oss intet ansvar for feil eller utelatelser. Eksempler på dette nettstedet og i håndboken er gitt for illustrative formål og bør ikke tolkes som investeringsråd eller strategi. Fremtidig datahåndbok er kun til informasjonsformål. Disse prediksjonstipsene er tekniske. basert på diagrammer kun KUN. Dette er bare en retningslinje, beslutningen må tas etter logisk tenkning av deg. Teknisk analytiker og astrolog er ikke ansvarlig for personlige eller økonomiske tap eller fortjeneste. Informasjonen og visningene på denne nettsiden forsterker alle tjenestene vi tilbyr, antas å være pålitelige, men vi aksepterer ikke noe ansvar (eller ansvar) for feilfakta eller mening. Brukere har rett til å velge de produktene som passer dem mest. Ved at du leser denne uavhengige og individuelle markedsundersøkelsen, er du helt og fullt enig i at Rajesh Singh eller Mitt nettsted (niftyeyes. blogspot. inniftyeyes. in) ikke holdes ansvarlig eller ansvarlig for eventuelle avgjørelser du gjør angående informasjon som diskuteres her. Ta et skikkelig råd fra en sertifisert rådgiver før du investerer i fremtid og opsjonsmarkedet. annonsering SENESTE NYHETER OPPDATERING LIVE GOLD 1 ÅRS PRISGESKYTTELSE gullpris Vårt medlemsmessige tilbakemelding på Nifty Eyes MMMC Kjære herre, først im ny til børs og intradag handel. Ive kom med så mange couses og kjøpte flere system amp indikatorer og jeg har ikke tjent noe. På min reise, heldigvis fant jeg niftyeyes, men jeg vet ikke hvorfor, men jeg hadde en god følelse selv før jeg kom med kurset at jeg kan få god kunnskap og hjelp, når jeg er ferdig med kurset. Jeg har sluttet seg til krasjbanen, og jeg har sporet markedet med kunnskapen gitt av deg, og til min overraskelse fungerer metoden utmerket og nå har jeg virkelig tillit til at noen med dette systemet kan tjene penger enkelt hvis systemet følges med decipline. Nå kan jeg ta opp og gå ut med selvtillit og uten frykt. Jeg setter også pris på deg for din verdifulle veiledning og forslag selv etter at jeg har fullført kurset som kanskje ikke er sett annet hvor. Nylig har jeg lært at du har startet en NIFTY EYES MULTI LEVEL PENGING MAKING CLUB hvor i hvert medlem av klubben har lov til å delta der hver handelsmann kan dele sine handelsideer. Jeg har vært med i klubben og når jeg hadde en oppertunity im å dele mine synspunkter. Etter min mening bør alle handelsmedlemmene virkelig takke hr. Rajesh Kumar Singh for å starte en så god klubb for handelsmenn, og jeg appellerer medlemmene til å stå ved siden av ham og gjøre denne klubben til en stor suksess. Leter du etter et riktig skript for handel er en hektisk jobb da vi må se et nei. av diagrammer og metoder som er tidkrevende, kan problemet elimineres ved å gjøre denne klubben leve. Nylig har jeg få anbefalinger fra denne klubben, og alle anbefalingene går som forventet retning, og min mye dyrebar tid er lagret. Jeg gratulerer deg med å starte en fantastisk klubb, og jeg ønsker deg en stor suksess. hilsen jaya prakash reddy chillaMy Secret NIFTY Trading Metode som aldri sviktet. nedenfor beskriver jeg min eneste NIFTY trading metode som jeg alltid handlet og funnet suksess - men aldri avslørt i åpent forum som Traderji eller Mudraa etc, slik at det ble ugyldiggjort. Nå er MINIFTY ikke mer, og jeg avslører metoden. Jeg har alltid funnet følgende: 1. Fortsett å se TBQ og TSQ of MINIFTY for en hel dag eller to. 2. Og se på TBQ og TSQ for BNF for samme periode. Hvis visuelt TBQ er gt TSQ, og for begge i løpet av hele tiden, prøvde jeg å ta en lang posisjon på et støtte - eller pivotnivå og holde handelen som posisjon. I løpet av de neste 2-3-4 dagene kom ut med stor vinst. Omvendt for posisjonskort. Ovennevnte metode mislyktes aldri. Jeg så på ingen andre data. Og for Intraday Trade: Anta om 10 minutter etter at markedet er åpent, hvis du ser en forskjell på 8-10 poeng mellom høy og lav på MINIFTY og NIFTY, tar du stilling tilsvarende. Eksempel, si, i dag åpnet MNF amp NF rundt 6036. Men din handels terminal viser MNF High er 6067 og NF High er 6058. Men markedet har aldri nådd det ennå i dag. Du kan være trygg på at markedet vil nå til 6067 kryss 6058. Samme for nedre side også. Denne intraday-metoden svikte aldri. Knapt to ganger eller tre ganger i en måned mislyktes. Nå savnet jeg dette og mye fortjeneste. Så STOPPING nå trading NIFTY for tiden, med mindre jeg kan finne ut en slik vakker metode. Mangler det mye. Måtte Gud velsigne oss alle, grunnen til å avsløre min metode er at nå er denne metoden død. Jeg vil ikke offentliggjøre min egen oppdagede (ikke oppfunnet) metode, da dette vil sikkert ødelegge suksessen til den metoden. Ingen vellykket handelsmann ville gjøre dette. Uansett hvilken metode jeg har diskutert i fora, som Grid Trading, er veldig kortfattet eller kortfattet versjon av den faktiske metoden. Etter å ha handlet mange år tror jeg at ingen slik supermetode eksisterer offentlig. Den Hellige Graal kan eksistere for noen mennesker i sitt eget utelukkede sinn. Jeg avslørte metoden fordi nå MINIFTY er ikke lenger og kunne ikke brukes. Men for offentlig er Money Management nøkkelen. For eksempel, ut av min totale handelskapital på rundt 25Lakh tok jeg bare en masse NIFTY posisjon eller en annen stilling. og det også når jeg finner optimal mulighet. Jeg fristrer meg ikke til å handle hver dag. Høres veldig morsomt ut. Men dette er måten å overleve. Mange handelsfolk vil bytte 20 masse NIFTY-handel med så mye kapital. Og vil til slutt ende opp med tap. Det er viktig å gjøre mye handel med lite fortjeneste og lite tap, eller en god posisjonshandel, vent med tålmodighet. Det er den ultimate Money-Management som vil få deg til å overleve i dette null-sum spillet. Jeg har designet meg selv mye Money Management Excel som tar vare på min handel, oppføring, utgang, alt. Håper dette hjelper. Ja, noen gang så jeg også denne NIFTY TBQTSQ motsatt retning, men det var ikke så mye forutsigbar som MINIFTY. Kanskje vi bør observere noen måneder ved å bruke NIFTY og BNF. Måtte Gud velsigne oss alle sammen i denne reisen. Vi er alle i samme båt.

No comments:

Post a Comment