Wednesday 25 October 2017

Raman Gjelle Forex Trading


Handel med Venus Podcast: Forex Trading Finance Investering Livsstil Clean Episode 29- Ønsker bedre resultater - Øk dine standarder Bare fordi vi setter mål betyr ikke automatisk at vi vil nå dem. Det er mange ganger at vi ikke når målene våre, uansett hvor hardt vi prøver. Det er da du må ta et skritt tilbake og vurdere dine nåværende vaner og standarder og se. Ren Episode 28 - Intervju med Marina Kuperman Villatoro Marina Kuperman Villatoro fra TraderChick og DayTradingForWomen, er en vellykket Forex Trader som har bygget sitt fellesskap for å lære andre kvinner å komme inn på Forex Market. Hun ønsket å dele sin lidenskap for Forex med andre kvinner til. Ren episode 27 - Endre handelen din med kraften i målinnstillingen Målinnstillingen er ikke bare for Nyttår Mange avviser målet som en ubetydelig oppgave eller sløsing med tid. Imidlertid skal jeg vise deg hvordan jeg har implementert en bestemt målinnstillingsstrategi som har gitt en 90 suksessrate. Ren Episode 25-Morning Rutine av en vellykket Trader Når vi ser på vellykkede mennesker, har de ofte en ting til felles de har en fast morgenrutine. En morgenrutine hjelper oss med å komme i riktig tankegang for å dyrke suksess gjennom hele dagen. La meg gå deg gjennom min morgenrutine og dele. Ren episode 18 - Intervju med Dr. Sivaraman av I-Knowindices I løpet av 23 år av hans postdoktorale arbeid, utviklet Dr. Sivaraman en statistisk algoritme for å forutsi verdensmarkedet retning, trend, trend reversering, tid og nivåer ved hjelp av astro-fysiske parametere ( X-Factor) påvirker menneskelig beslutningstaking og. Ren Episode 14: Intervju med Yohay Elam av forexcrunch For vår 14. episode. Det er min glede å ønske Yohay Elam velkommen til showet. Som grunnlegger av forexcrunch og Market Movers Podcast. han deler regelmessig sin analyse og markedsutsikt med sitt publikum. Yohay lærte å handle på den harde måten som. Ren Episode 12: Intervju med Alex Ong av TradersCorner. co. uk Det er min glede å ønske velkommen Alex Ong fra traderscorner. co. uk. Alex har vært trading i over 10 år og har infused sine ferdigheter som en tekniker til hans handelsmetoder. Han har også skrevet flere bøker og ulike finansielle publikasjoner i. Ren Episode 4: Intervju med Giuseppe Basile of FibStalker Trading Alle handelsmenn har som mål å være konsekvent lønnsomme. Men for å komme til det neste nivået trenger vi mer enn bare nettbaserte ressurser og gratis online opplæringsprogrammer. Behovet for mentorskap og profesjonell coaching har vist seg verdt. Hennes der heter jeg Raman Gill. Jeg startet dette nettstedet for å bringe struktur og disiplin til min handel og dele mine erfaringer i reisen til å bli en konsekvent og lønnsom handelsmann med andre. Dette er de ting de ikke lærer deg i kursene. Jeg tror at handel krever mye mer enn teknisk og grunnleggende analyse. Jeg har vært trading på og av i ca 7 år. Jeg tror jeg har vært gjennom alle de følelsene man kan gå gjennom i løpet av denne tiden. Jeg har følt høyder med å tjene tusenvis av dollar om dagen for å samle fortjeneste og bygge opp en konto som jeg var stolt av. Jeg har også vært på den andre siden og blåst et par anstendig størrelse kontoer. Jeg har følt fortvilelsen om å holde en tapt handel som det gikk fra hundrevis av dollar til tusenvis fordi jeg var for redd for å komme seg ut av det. Jeg trodde virkelig markedet skulle reversere). Jeg har gjort hver feil du kan tenke på, inkludert handel uten stopp, risikere for mye, hevnhandel, inngå handel før en stor begivenhet, og se på markedet ta meg ut av min handel (med slippe av kurset) og reversere som Jeg ble snart tatt ut og prøvde å få markedet til å bevege seg i min retning, håper og ber om at min handler skal trene. Hvis du kan nevne det, har jeg sannsynligvis gjort det. Du ser, jeg er født regelbjelker. Jeg er opprørsk til min kjernekraft. Du forteller meg en regel, og jeg vil bryte den før du har hatt muligheten til å fullføre setningen. Men ting forandret seg for meg når jeg hadde barn. Plutselig skjønte jeg at hvis jeg ønsket å gjøre alt jeg var lidenskapelig om som handel, spille Ultimate Frisbee, hengende med venner og tilbringe kvalitetstiden med familien min, måtte jeg være strukturert og effektiv på alt jeg gjorde. Disclaimer: Jeg gjorde ikke komme til denne konklusjonen lett. Jeg slo hodene med og sliter med alt, prøver å balansere konkurrerende prioriteringer. Jeg kan ikke si at jeg gjør alt perfekt, selv nå, men jeg blir bedre på det. Jeg er blitt klar over at jo mer struktur jeg har, jo mer frihet gir det meg. Det tar presset å tenke på å handle utenfor meg. Jeg vet hva jeg skal gjøre, når jeg skal gjøre det og hvordan jeg skal gjøre det. Jeg vet, så lenge jeg følger strukturprosessen, vil jeg få de resultatene jeg vil ha. Jeg vet også at jeg aldri vil vinne alle mine handler. Ingen gjør det. Og jeg har det bra med det. Så lenge jeg følger prosessen min, får jeg de resultatene jeg vil ha. Dette er min reise for å skape konsekvente, lønnsomme resultater fra min forex trading, og jeg vil gjerne dele den med deg. Lets støtte hverandre og bli lønnsom ved å ta en strukturert og disiplinert tilnærming til handel slik at vi kan skape det livet vi ønsker for oss selv og våre familier fra markedet fra handelen Få GRATIS 3 trinn til konsistent Forex Fortjeneste guide Jeg vil aldri gi vekk, handle eller selg e-postadressen din. Du kan abonnere når som helst. Raman Gill Raman Gill Finansmarkedsakademiet er glad for å ønske Raman Gill velkommen som vår Forex Trading Mentor fra Edmonton. Raman har vært trading på og av siden 2009. Hun har vært gjennom alle følelsene man kan tåle gjennom hele sin handels karriere. Hun har følt seg høy i å gjøre tusenvis om dagen gjennom konsekvent lønnsomme handler og har også vært på den andre siden. Hun har følt fortvilelsen om å holde en tapt handel som det gikk fra hundrevis til tusen fordi hun var for redd for å forlate sin stilling. Raman har gjort hver feil du kan tenke på, inkludert handel uten stopp, risikere for mye, hevnhandel, inngå handel før en stor begivenhet og enhver annen mulig feil du kan forestille deg. Hun er kommet til å innse at jo mer struktur hun har, jo mer frihet gir den. Det tar presset å tenke på hennes handler av henne. Med sin store kunnskap og erfaring, nyter hun veiledning og lærer elevene hvordan man styrer kontoer med liten risiko og forstår hva som kreves for å lykkes. Raman sender også en pedagogisk Forex trading podcast gjennom hele uken. Du kan abonnere andor laste ned sine podcaster fra iTunes. Bachelor i teknologi 8211 BCIT MBA 8211 Queens University MBA 8211 Cornell University TD Bank 8211 5 år Eier og opererte et IT konsulentfirma 8211 10 år For mer informasjon om Raman, kan du besøke hennes personlige nettside som er tradingwithvenus

No comments:

Post a Comment